sobota, 21 lipca 2012

BLOG MIESIĄCA: LIPIEC 2012

Witam moi drodzy parafianie! 
Jestem podjarana jak nie normalna bo to mój pierwszy konkurs:P 
Co prawda wy przeżyłyście  już jedne zakończenie bloga miesiąca ale dla mnie to jeszcze większe emocje!
Walka trwała do samego końca o najmniejsze głosy! 
Drugie i trzecie miejsce różnią się tylko jednym głosem więc gratuluje! 




BLOGI MIESIĄCA: LIPIEC 2012





II miejsce :





III miejsce :
Moje kochane parafianki gratulujemy wam z całego serca i oczywiście dziękujemy za odwagę wszystkim, które przystąpiły do naszego konkursu. Jak widzicie warto wygrywać!!! 
Kolejny konkurs przeprowadza dream.world ale oczywiście nic się nie stanie jak zgłoszenie prześlecie przeze mnie:P W ekspresowym tempie przekaże je współadmince :P
Recenzje i Wywiady powinny się pojawić w ciągu 2 tyg, chyba że z powodu wakacji nie damy razy wszystkiego zrobić to to się troszkę przeciągnie:P 

Z góry chciałam wszystkich przeprosić za to, że w niektórych miejscach nastąpiły pomyłki  z mojej winy, ale musicie to zrozumieć, że każdy popełnia błędy i jest to nieuniknione.
Życzę miłych wakacji!
Lea :D

2 komentarze:

  1. 1 miejsce ;D Ale się jaram *.* Dziękuję wszystkim moim czytelniczkom <3 ! Kocham Was !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasłużyłaś Jezuu ale jak ja kocham twego bloga
      ;***

      Usuń