środa, 25 lipca 2012

PIERWSZY ETAP KONKURSU: "BLOG MIESIĄCA: SIERPIEŃ 2012

Witam wszystkich!
W tym miesiącu ja się zajmę konkursem " BLOG MIESIĄCA: SIERPIEŃ 2012", ale najpierw kilka spraw. No więc... Ja i Lea już prowadzimy ten konkurs dwa miesiące i mamy do Was pytanie, czy są jakieś rzeczy, które chciałybyście zmienić? Prosimy o szczerość, bo nie wiemy, czy to co tutaj robimy Was interesuje itd. Chcemy po prostu ulepszać tego bloga. Po drugie: wywiady oraz recenzja lipcowa zostanie napisana odrobinę później, ponieważ mamy wakacje i brak czasu... Niestety. 

Dobra, ja już nie zanudzam i ogłaszam, iż "BLOG MIESIĄCA: SIERPIEŃ 2012" uważam za otwarty!

Zgłaszacie się do 06.08 . Ile miejsc? No cóż... Ostatnim razem zwiększenie ilości w niczym nie pomogło, więc ja pozostaję przy 20. Macie więcej czasu, więc może więcej osób się zgłosi. Przypominam, że zgłaszacie się na wymarzonyswiatz1dofficial@gmail.com . Można się ze mną również skontaktować poprzez tt. Moje gg przez najbliższy czas będzie nie dostępne. 

Pozdrawiam,
dream world.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz