piątek, 3 maja 2013

Konkurs + Nowa!

Siemanko!
Jestem Kinga i będę nową adminką :D Mam 13 lat i pochodzę z Warszawy. Bardzo interesuję się muzyką (gram na pianinie, gitarze i słucham bardzo dużo różnej muzyki) i psychologią. Directioner jestem od końca sierpnia/początku września czyli około 8 miesięcy. Gram w siatkówkę. Uwielbiam czekoladę, kawę i ostrą kuchnie :) Piszę również blogi z opowiadaniami.

KONKURS


Wystarczy odpowiedzieć na pytanie : ZA CO KOCHACIE ONE DIRECTION? 

Najciekawsza odpowiedź zostanie wynagrodzona (odpowiadacie w komentarzach)

I miejsce:     Recenzja bloga + możliwość zostania na tydzień adminką fanpage Pauli --> One Direction- the best friends
II miejsce:    Recenzja bloga
III miejsce:  Ewentualne poprawki ogólne na blogu.

Możecie odpowiadać do czwartku 9 maja i w tym dniu również.

POWODZENIA!

4 komentarze:

  1. Dążą do celu nie zważając na przeszkody, mają ogromny talent i go wykorzystują, są poprostu sobą i to w nich uwielbiam, każdy jest inny dlatego wyjątkowy. Poprostu tworzą z tego zespołu mieszanke wybuchową!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Za co kocham One Direction?
    Tak ogólnie to kocham ich za wszystko. Mam chęć poprostu do życia. Chętnie biorę z nich przykład, bo nie przejmują zbytnio co ludzie o nich mówią i są sobą. Uwielbiam ich za wielkie poczucie humoru i zwłaszcza za to, że biorą udział w akcjach charetatywnych. Cieszę się, że robią w życiu to co kochają, bo naprawdę mają do tego talent. Życzę im, żeby
    na zawsze pozostali najlepszymi przyjaciółmi, ale także żeby w końcu odnaleźli swoje przyszłe żony;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ich za to, że są. Poznałam ich zaledwie rok temu i od razu się w nich 'zakochałam'. Oni pięknie śpiewają i wyglądają. Są zabawni. Jak oglądam ich filmiki na youtube to chciałabym z nimi przebywać. Oni mogą pocieszyć. A ich piosenki są świetne. Nie wiem jak można ich nie lubić...
    Mój blog: http://blogoonedirectionloveforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... więc.. po pierwsze za t, że jest.. wiem to może głupie, ale gdyby nie chłopcy nie poszli do tego X-Factora to nie było by teraz mnie.. Łucji jaką jestem teraz.. To ten zespół połączył mnie i moje najukochańsze przyjaciółki bez których nie wyobrażam sobie życia. Niall, Louis, Harry, Liam i Zayn są wyjątkowi.. mają talent i marnują go.. Robią wszystko, abyśmy my - jego fani byli szczęśliwi.. Kocham ich i tego nic nie zmieni..

    Mój blog to: http://nowe-zycie-z-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń