poniedziałek, 14 maja 2012

Wstęp, przebieg i regulamin konkursu (:

Witam ponownie.
Może niektóre osoby zauważyły, że do mojego zespołu dołączył nowy członek. Jest to moja przyjaciółka, która pomoże mi w prowadzeniu tego bloga. (:


Niektóre Wasze blogi komentowałam tak:


Witam,
skusiłam się na przeczytanie kilku rozdziałów z Twojego bloga i muszę przyznać masz wielki talent. Nie tylko ja tak stwierdzam, ale jak widzę wiele dziewczyn. Ja sama uwielbiam czytać bardzo dobre blogi związane z chłopakami z 1D, ale nigdy nie wiedziałam, gdzie ich szukać. Postanowiłam założyć blog, który całkowicie jest związany z opowiadaniami. Na razie to jest początek, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie wszystko się rozkręci. Może wpadniesz i zapoznasz się z nim. Pomożesz nie tylko mi, ale również wielu dziewczynom, które mają problem ze znalezieniem dla siebie bloga do czytania. Zapraszam na:http://wymarzony-swiat-z-1d-official.blogspot.com/

Pozdrawiam,
dream world.







Nie był to efekt zareklamowania tego bloga, tyle że nie miałam czasu na pisanie na każdym blogu innego komentarza (: Starałam się z uwagą przeczytać jakieś 3/4 ostatnie rozdziały oraz komentarze dziewczyn i z tego wywnioskowałam, że macie dar do pisania. 
Dzisiaj postaram się Wam wytłumaczyć na czym będzie polegać konkurs "Blog Miesiąca", chociaż zapewne większość z Was już się domyśla.






Konkurs będzie podzielony na cztery etapy:
I - zgłaszanie blogów na: wymarzonyswiatz1dofficial@gmail.com (czas: jeden tydzień)
II - głosowanie na wybrane blogi przez inne bloggerki ( czas: dwa tygodnie )
III - ocenianie blogów przez dream world. oraz ...Lea... ( czas: jeden tydzień)
IV - ogłoszenie wyników


Nagrody:
I miejsce - dyplom, wywiad, recenzja blogu
II miejsce - dyplom, wywiad
III miejsce - dyplom






Regulamin:
1. Zgłaszając się do konkursu należy podać: imię lub pseudonim, wiek, twitter ( jeżeli posiada się) oraz gg ( jeżeli się nie ma albo też nie chce się go podać należy o tym poinformować), w temacie wpisać: "BLOG MIESIĄCA: (Miesiąc i rok)".
2. Można zgłaszać do konkursu swój blog oraz blog innej autorki pod warunkiem, że wyraża ona na to zgodę.
3. Do drugiego etapu przechodzi pierwsze piętnaście blogów.
4. Reszta blogów pod zgodą autorek zostanie zapisana na listę kolejnego głosowania pod warunkiem, że zgłoszą swoją kandydaturę jeszcze raz.
5. Organizator konkursu ma za zadanie w ciągu trzech dni od ogłoszenia wyników przesłać zwycięzcom dyplomy.
6. Do dwóch tygodni od pojawienia się na blogu wyników organizator powinien napisać recenzję bloga, który zajął pierwsze miejsce.
7. Wywiady przeprowadzane będą poprzez gg lub twittera.
8. Jeżeli pojawią się jakieś zmiany w regulaminie lub organizator nie będzie w stanie wywiązać się w terminie powinien poinformować uczestników.




Wszystko o czym chciałam Wam napisać napisałam. Jeżeli będziecie miały jakieś pytania to bez problemu możecie pisać na pocztę lub na tt. (:

Za niedługo poinformuję Was o pierwszej edycji konkursu: "BLOG MIESIĄCA: CZERWIEC 2012"

Pozdrawiam,
dream world.




7 komentarzy:

  1. W zasadzie nie jest to głupi pomysł. Ja czasem też nie potrafię znaleźć jakiś ciekawych blogów xq Mam nadzieję, że uda się Wam poprowadzić tego bloga ((:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pospisuje się pod komentarzem powyżej:D
      Mam nadzieje, że wypromujecie tego bloga:D
      Osobiście moge wam w tym pomóc:D
      I mam skrytą nadzieję, że ja tutaj kiedyś się pojawie :P

      Usuń
  2. Podoba mi się Twój pomysł :) (Wiem, że jest Was dwie, ale wnioskuję, że pomysł należał do dream world.). Postaram się pomóc Wam w rozsławieniu tego bloga, ponieważ uważam, że taka działalność to naprawdę fajna a sprawa :) Autorki zostają wynagrodzone za swoją ciężką pracę, a czytelniczki mogą odkryć wiele ciekawych blogów ;)
    Pozdrawiam i czekam na pierwszą edycję konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na bloga :) Na pewno będę do was zaglądać. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebisty pomysł na bloga ^.^ Serio, bardzo mnie zaciekawił. ;D Świetny pomysł z blogiem miesiąca. ;] Będę zaglądała i postaram się polecić go u siebie. ;* Pozdrawiam i życzę owocnej pracy. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej . : ) Zapraszam na mojego bloga z opowiadaniem o chłopcach z 1D . : D niallerx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, świetny pomysł. Polecę tego bloga, na swoich opowiadaniach ;)

    OdpowiedzUsuń