wtorek, 18 czerwca 2013

Wywiad

Przeprowadziłam ostatnio wywiad z dziewczyną której blog zajął 3 miejsce  w blog miesiąca maj. Jej blog: http://thestoryofharrystyles.blogspot.com/
- Opowiedz coś o sobie
-Hmmm.... to ciężkie. Jestem nastolatką którą "uwiodło" pięciu chłopaków których nawet nie znam. Nie przejmuje się zdaniem innych , dlatego jestem pewna siebie , i nie obchodzi mnie co o mnie myślą.
Nie wiem co jeszcze...
-Masz jakiegoś ulubieńca w zespole?
-
Tak. Niestety moim ulubieńcem jest Harry i Niall..
-
czemu niestety? prawie każdy ma swojego ukochanego i trzeba się z tego cieszyć...
-
ale mam wrażenie , że przez większą miłość dla tych dwóch ranie resztę ;c-Co byś wybrała blog czy pamiętnik?
-Blog , prowadzę dwa i wiem , że jest to szybsza forma pisania.
-ja też bym wolała bloga ale w końcu to nie o mnie gadamy tak więc następne pytanie:
Jak długo prowadzisz bloga?
-Opowiadanie piszę od 23 stycznia -Czy twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
-
Kilku. tych z którymi się kiedyś kolegowałam. I ci z którymi teraz spędzam czas , ale są oni spoza szkoły.. Nie chwale się tym jakoś w szkole bo sama rozumiesz hejtowali by mnie itd.-jak poznałaś naszych ulubieńców?
-Moje "koleżanki" zaczęły ich słuchać , i głównie tak . Później włączyłam sobie na obozie WMYB i od tej chwili moje życie się zmieniło <3 .
-ciekawa historia czego słuchasz oprócz chłopaków?
-Można powiedzieć , że jestem ograniczona bo w ostatnim czasie słucham tylko ich.
-Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
-
Chciałam stworzyć swój własny świat , moją wymarzoną historię z chłopakami <3
-
co lubisz w pisaniu opowiadania? jak się wtedy czujesz?
-
Chyba to , ze po prostu moge napisać to co chce , może i będą mnie oceniac ale i tak jest to mój świat. Czuje się wolna i szczęśliwa. Najchętniej nie wracałabym do rzeczywistego świata. Ale wszystko się kiedyś kończy.
-
co sądzisz o antyfanach 1D?
-
Szczerze ? Nie obchodzą mnie to , że są ograniczeni to tylko i wyłącznie ich problem
-to prawda, co byś wolała mieć przystojnego męża czy iść na koncert One Direction?
-
Teraz już przystojnego męża
Bo raz byłam na koncercie , i wiem , że to nie mój ostatni
-
wow byłaś na koncercie jak było?
-
ZAJEBIŚCIE Tylko nic nie pamietam prócz tego ze płakałam..ze szczesciaa
-
dobra przejdźmy do następnego pytania , czy od dawna jesteś naszą siostrą?
-
Directionerka jestem od 10.11.12
- ooo dokładna data :) 
ulubiona piosenka 1D?
-
Nie umiem wybrać ulubione ale jak bym musiała to
Kiss You , Over Again , Little Things , One Way Or Another
-
Masz jakieś zwariowane przeżycia którymi mogłabyś się z nami podzielić?
-
Ostatnio z koleżankami "pływałyśmy" w fontannie w warszawie , a później ochrona zaczęła do nas iść a my uciekłyśmy
-
może się teraz podzielisz z nami swoimi ulubionymi blogami?
-
1 http://you-got-that-one-thing.blogspot.com/
2. Tłumaczenie dark  http://dark-fanfiction.blogspot.com/
3. o larrym http://larry-stylinson-bromance-story.blogspot.com/
4. o larrym http://story-of-larry-stylinson.blogspot.com/
- dziękuję za wywiad to juz koniec miło było, ale się skończyło
-
Mi również było bardzo miło xx :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz