poniedziałek, 17 grudnia 2012

NOWOROCZNE POSTANOWIENIE

Witajcie! 
Po dwóch miesiącach postanowiłam wrócić, ale pod swoją prawdziwą postacią. Jestem Kinga znana niektórym z Was z http://last--first--kiss.blogspot.com/ oraz http://more--than--this.blogspot.com/ , parę miesięcy temu stworzyłam tego bloga z moją przyjaciółką Leą, ale w końcu pomyślałam, że pora go oddać komuś innemu. Niestety, przerażało mnie to, co się działo, ale nie chodzi mi o to, że dziewczyny źle coś robiły, ale po prostu same nie dadzą sobie rady. Postaram się do końca roku jakoś ogarnąć tę stronę, żeby na przyszły rok blog był jeszcze lepszy. Bardzo mi się podobają te konkursy, które wprowadziła DWIII, więc to już jest jakiś nowy start.

Przejdę teraz do konkretów: Potrzebuję dwóch osób, które są w stanie przeprowadzać wywiady ze zwycięzcami oraz dwie osoby, które mają czas, żeby pisać recenzję. Nie obrażę się, jeżeli zgłoszą się również osoby, które są w stanie przeczytać opowiadania i wystawić im ocenę.

Jeżeli macie jakieś pytania do tego, co napisałam proszę pisać na mój numer gg: 8014972 albo tt: @Kinga_BvB

Będę wdzięczna jak wszystkie administratorki się zgłoszą do mnie, będziemy musiały ustalić zasady naszej współpracy.

Wszystkich chętnych proszę o zgłaszanie się do mnie na : kinga.wie20@gmail.com


Pozdrawiam,
dream world. I - Kinga

3 komentarze:

  1. Hej, zaczęłam właśnie pisać opowiadanie o 1D, więc jeśli masz ochotę- zapraszam na moje bloga : http://nobody-compares-to-you.blog.pl/

    sorry za spam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. No hej teraz się dowiedziałam, że to ty jesteś autorem wspaniałego bloga http://more--than--this.blogspot.com/ jest super . .xdd I chciałabym poprosić żebyś mnie zaprosiła do czytania go, ponieważ przeczytałam 17 rozdziałów i pokazało mi się, że tylko dla zaproszonych jest udostępniony więc PROSZĘ zaproś mnie będę Ci bardzo wdzięczna . .xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. A i bym zapomniała czy mogłabyś mnie o tym poinformować na twitterze? Mój login to @LarryIsMyGod

    OdpowiedzUsuń